miercuri, 21 ianuarie 2015

♪♪♫♫Papucii mei papucii merg la scoala si ei♪♫♪

Cînd eram mica îmi plăcea un desen animat cu Guguta legendarul personaj ce-l găsim in povestile lui Spiridon Vangheli. În unele din seriale Guguta pleca la scoală si cînta
                                              "♪♫Papucii mei papucii merg la scoală si ei♪♫"  
încă îmi mai răsună melodia în urechi, păcat însă ca nu mai găsesc acele desene sa le pun si fetelor dar avem cartea si deja e un plus.
Prin noiembrie am văzut o poza în internet cu nişte papuci si mi-au placut foarte mult 
 




Am încercat sa caut asemenea papuci dar la nişte preţuri destul de usturătoare



















Acum doua săptămîni am mers sa îmi caut nişte botine de toamna/primăvara ca tot au început reducerile, dar eu sunt destul de complicata la alesul papucilor o poate confirma soţul.  Am un picior destul de ciudat, zic eu,  lat ca de rata  nici-o legatură cu piciorul cenusaresei micuţ si îngust, standartul a tuturor papucilor de pe piata, si marimea de 39,5  hmm ...mereu caut papuci de 40, sunt doar cîteva mărci care au disponibil mărimi cu jumătăţi. Care îmi plac mă strîng care îmi vin sunt prea..."babesti" sau au tocuri exagerat de înalte, numai sunt o domnişoară fără preocupări, am copii după care trebuie sa si fug cînd e nevoi ,ştiu mamele despre ce vorbesc. Papucii de mai sus au totul , tocul potrivit, comod si...prea colorat pentru gustul meu. Sunt destul de conservatoare, gen "negru merge la tot" daaar  culoarea îmi face cu ochiul însă preţul e unicul ce mă opreşte în loc. Asa,   mergind prin magazine am opservat ca unul dintre magazine de papuci era prea aglomerat de femei, sotul imi face semn sa intr-u cu gîndul "sa imi caut insfirsit papuc potrivit si sa nu mai aiba de umblat prin magazine încă o săptămînă" , intru si ma tot invirt pe linga o pereche la 60%  reducere de preţ unul destul de bunicel hihihihi dupa gustul soţului, însă, nu erau negri, îmi da soţul sa probez  o pereche verzui ( culoarea măslinei) frumusei nu imi umbla calciiul in el, se aseamănă cu ce căutam daaar din nou nu erau negri, văzînd-ul pe sot obosit deja de umblat zic sa încerc sa schimb culoarea cu gindul ca o voi asorta eu cu ceva si îmi iau o pereche maronie deschisa. Iesim din magazin sotul multumit la culme," preţ bun", "am scapat usor", "nu mai am de umblat", eu cu retinere ii pun in picioare eram si imbracata de serbare,  mergeam direct la un botez si chear ma  asortam si cu papucii, ridic picioarele pe bordul masinii si ...  tachan☸  i-am vazut parca stralucind ca si papucii lui Dorothy din vrajitorul de Oz, comozi, diferiti, mai vesele fata de ce aveam inainte in picioare, in fine , perfecti.

Resultados de la búsquedade Oz. Zic, gata am papuci si imi plac si la nebunie se dau bine si la dans mai ales daca e rapid nu iti cad, fericita foc.

Dupa doua saptamini adica azi vine sotul si imi zice ca are un dar pentru mine dar nu mi-l da, ehehe imi infing armele in cingatoare sa caut darul il găsesc pe undeva prin masina si ce crede-ti ca e? alta pereche de papuci de acelas fel doar ca in bordo cica "  sa ai papuci pina la 80 de ani" si "fiindca tot am gasit ceva ce iti place si insfirsit ti-s buni de ce sa nu luam de rezerva?" :) Uite asa m-am facut cu încă o pereche de papuci si inca bordo, se vede ca ma vrea mai colorata , dar pe de alta parte sa nimerit si cu culoare primilor papuci ce mi-au placut.  Daaaa acuma alta e problema la ce asortez papucii bordo?   sa căutăm macar o geanta  care sa mă tina pina la 80 de ani ...

5 comentarii:

  1. Sa-i porti sanatoasa si voioasa, cu sau fara poseta asortata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce m-am amuzat!! Ai povestit asa de fain. Acuma stii la ce ma gindesc? La piciorul tau "caraghios" - lat si intre doua masuri! :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Era un desen animat foarte frumos, păcat că nu se găsește nicăieri .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...