vineri, 23 ianuarie 2015

Jurnalul unei Femei simple-53

                                                                           detalii aici 


Pentru astăzi (data/horă)...
23 ianuarie 2015  /   20:06
Afara... 
sa inoptat de-abinelea, bate vintul binisor macar nu ploua si asa mi se usuca hainele foarte repede

Mă gandesc... 
sa fac ceva ca am impresia ca ma ia si pe mine gripa

Învăţăm... 
la engleza ci Ciresica

Sunt recunoscatoare pentru... 
In seara asta a fost mama si Sora mai mica la mine si am stat la povesti la gura sobei cu fetitele mele a fost frumos



Din bucătărie... 
Am facut niste clatite umplute cu visine insa Amedeya mi-a facut pofta de placinta cu visine :P 

Cu ce sunt îmbrăcată...
pantaloni sportivi si o bluza bordo, am eu ce am ultima vreme cu culoarea bordo :)

Citesc...
aceiasi carte "Nesfintii Sfinţi"  insa am rasfoit si eu din niste pagini din cartea "Flutirii) de Irina Bender ca tot am vazut atitea reclame pe net despre ea si eram curioasa

Ceea ce aştept (sper)...
sa ii treaca Buburuzei gripa sa o vad ca se simte bine si sa nu ma ia si pe mine caaaaaaci noi mamele nu avem voie sa ne inbolnavim, aaa si sa imi iasa si mie analizle bune :$
  
Ce mai meşteresc...
insfirsit am terminat manusele desi puteam sa le fac in doua zileuna nustiu de ce nu mi se lipeau de mina andrelele si fiindca tot a venit sora la mine trebuia sa i le termin. 



Ascult...
focul in soba trasnind si sunetul de la desene animate

În casa...
e caldut si bine si frumos, copii se uita la desene si sotul ma spiiaza ce scriu :)


Ceva ce-mi place...
atmosfera din casa 

 O imagine pe care o impartasesc ... 
.

10 comentarii:

  1. Si sotul tau spioneaza ??!!? Doamne cat sunt de curiosi , ca niste copilasi ! Sanatate multa , multa buburuzei , sa se faca bine cat mai repede si sa va fie toate, pe placul inimilor voastre !

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata imaginea!!! Superb!!!
    Mi-e dor de povesti la gura sobei si de mirosul lemnului...
    Doamne ajuta! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da povestile de la gura sobei au ceva magica care te face sa te simti copil!

      Ștergere
  3. ce fetite frumoase! MULTUMIM DE POZA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa poarte manusile sanatoasa si multumim de poza pentru suflet! Sanatate tie si celor dragi tie!
    Piciul

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...