vineri, 25 aprilie 2014

Jurnalul unei Femei simple- 40

    


                        
 detalii aici 


Pentru astazi (data/hora)...
025/04/2014   21:16 

Afara... e rece brrrrrr ieri am facut focul insa natura e trezita in toata splendoarea sa


Ma gandesc... la finuta noastra cea mica astazi face 3 anisori Sa cresti mare draga noastra!!!


Invatam... matematica cu cea mare si franceza cu cea mica prin jocuri :)
 

Sunt recunoscatoare pentru... Sarbatorile ce au trecut cit e de frumos sa ne salutam cu Hristos a Inviat!!!



Din bucatarie... 
supa cu perisoare si macaroane a la boloñesa, vreau sa va arat si pasca mea de paste. In fiecare an cind dau sa fac pasca cu brinza mi se cruzeste si trebuie sa mai dau si la gaini din ea, chear daca am incercat deja citeva receta asa-ca anul acesta am optat pe "cozonacul" ce il facea mama acasa si pasca de brinza fara aluat, mi-a placut mult mai mult si sa terminat totul , caci a placut la toti ai casei dar si a celor ce au trecut pragul 



 
Cu ce sunt imbracata...
pantaloni de in si o bluza neagra cu ciorapi in picioare caci sa lasat rece in casa


 
Citesc...
nimic

Ceea ce astept (sper)...
sa fie miine cald caci primavara asta tare rece mai
 
Ce mai mesteresc...
am citeva proiecte incepute si spre rusinea mea asa si stau acolo si ma asteapta

Ascult...
sotul cu masinariile lui galagioase

In casa...
e liniste Ciresica face probleme la matematica iar Buburuza se joaca pe telefonul meu iarasi o sa ramin fara baterie


In gradina ...
e verde si frumos, in fiecare dimineata iesim cu sotul la brat si ne plimbatm prin curte sa vedem cum cresc florile in fiecare noapte cu un centimetru. Mi-am luat de la lidl o cutie cu amestec de flori in seminte, am imprastiat generos prin ghivece si ograda sa imi umplu ograda de flori :D
 
Unul dintre lucrurile mele preferate...
acest moment cind admir florile din curte si descopar cite ceva de fiecare data

Ceva ce am gasit azi ...
Am vazut astazi ceva si tare ma rascolit pe suflet

 

 O imagine pe care o impartasesc
Mercuri am batut cimpul in lung si lat si am cules flori pentru voi 







Va urez Hristos a Inviat!!!!
 si un sfirsit de saptamina cu soare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...