luni, 7 aprilie 2014

Jurnalul unei Femei simple- 39

    


                        
 detalii aici 


Pentru astazi (data/hora)...
07/04/2014   10:48  Iarasi nu am apucat sa scriu vineri :(

Afara... 
E cald si frumos astazi va fi 23º C se simte primavara pe deplin :D Saptamina trecuta mi-am curatat ograda si astept sa imi iasa cit mai multe flori :)

Ma gandesc...
la nimic sau la tot, defapt sunt ginduri fugitive si care nu au un anumit scop

Invatam...
Noi de multe ori nu credem ca Dumnezeu ne vorbeste si nu are cum sa ne vorbeasca, insa uitatam ca doar El ne cunoaste gindurile si cugetul m-am convins pentru a doua oara si am simtit pe pielea mea raspunsul la gindurile mele care imi era frica sa le pronunt cu voce tare. 

Sunt recunoscatoare pentru...

Aceasta experienta, pentru-ca ma zgiltiit putin ca sa ma trezesc la realitate

Din bucatarie...
tocmai am terminat niste salata de vinete facuta de sotul meu aseara, parca e mai buna atunci cind o face el :)
 
Cu ce sunt imbracata...
pantaloni verzi si bluzita maro de data aceasta fara ciorapi ca doar sa incalzit :)
 
Citesc...
am terminat cartea Focul din cer nu sunt un bun critic asa-ca pot sa spun doar ca nu as include carte in rindul cartilor duhovnicesti ci in biografii si istorioare cum am mai spus si saptamina trecuta parca ai sta intr-o conversatie unde va povestiti fel de fel de istorioare
 
Ceea ce astept (sper)...
Sa nu ploua de Pasti in fiecare an de Pastele catolicilor ploua si cum anul acesta se nimereste odata cu al lor .... nadajduiesc sa fie cald
 
Ce mai mesteresc...
prin picuraturi la bluza sotului ca tare greu merge, nu ca ar fie modelul greu defapt il fac foarte simplu ca asa mi-a cerut el, dar parca timp nu este

Ascult...
pasarile ciripind vesele afara

In casa...
mereu dupa o duminica iti lasa casa vraiste, ca sa nu te plictisesti lunea :)


In gradina ...
Lalelele mele si nartisele stau tantose deja a doua saptamina frumos inflorite, mai am alt soi de lalele  cu frunza vargata  inca sunt micute si abia isi scot capul timide, astept sa le vad cum arata, mi-am plantat echinacea si am fost cu sufletul la gura sa nu imi moara sau sa nu imi iasa de loc, am mai patit odata cu alta radacina, dar vad ca deocamdata frunzulitele stau bine pe pozitie semn ca sau prins, si asta ca am umblat putin prin magazine cu sotul sa le gasim traiasca LIDL-ul caci numai el a indraznit sa aduca pe piata Oare de ce tot ce e bun pentru sanatate dispare de pe piata? bineinteles raspunsul il stiu Cum zicea si Josep Pamies un agricultor catalan "daca o planta este interzisa de guvern sau de ministerul sanatatii  inseamna ca e bun pentru sanatate " :)
 
Unul dintre lucrurile mele preferate...
Ciripitul rinduneleleor, avem citeva in fata casei si an de an vin in acelas loc si isi repara casa chear si atunci cind credeam ca sau suparat pentru ca un copil ia stricat casuta si ia stricat oule, au iertat sarmanele si sau intors la locul lor si au inceput din nou 

Recomand...
Am citit astazi din experienta copilariei ei cu tatal  si despre lectiile ce le primise de copil, am multe de invatat de la ea si vreau sa iau citeva din experienta ei sa le aplic in familia mea, blogul ei e asta Insomnii
 

 O imagine pe care o impartasesc... SA FIM COPII  LA ORICE VIRSTA  AM FI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...