vineri, 27 ianuarie 2012

Am primit un premiu de blog

Am primit un premiu de la Loredana primul meu premiu dar sa coincis si cu aniversarea de un an a blocului Nu am postat nimic ca nu am avut nici-o idee ce sa va mai zic.  Avem 1 an si 3 zile  Dar oricum fericita  Multumesc Loredana
      
Premiul vine la pachet cu trei întrebări:
1. Care este rețeta voastră preferată de mâncare postată pe blogul vostru? 

Imi place sa gatesc si mai ales cind o fac pentru cei dragi . Inca nu am reusit sa pun multe recete pe bloc si mai ales din care imi plac mie. Dar o sa va zic care imi plac :ardeii rosii umpluti cu orez, placintelele cu marar, ceapa si brinza, brinza cu smintina acea ce o mincam in copilarie :))))  aceasta ultima imi e foarte dor de gustul ei autentic.
2. Care este desertul vostru preferat postat pe blogul vostru?
Uuuffff aici sunt multe, cui nui plac deserturile?  Dar o sa il pun pe cel pe care la-m postat in blocul meu care e unul dintre preferatele mele tort de miere cum ii mai zicem  Medovnik  se de un timp incoace si gomboti 
3. Ce mancare credeti ca nu ați încerca niciodată să mâncati?
Ciorba de burta  nu imi place si asta ca socrul meu o face cea mai buna  (din spusele sotului :))))  

Trimit si eu  premiul la prietenele mele care ma urmaresc cine vrea sa-l prea de pe blocul meu cu mare drag 
Va doresc o seara placuta
Taniusa

2 comentarii:

  1. Draga Taniusa, dupa un premiu dulce primit de blogul tau, uite si un premiu de prietenie nascuta virtual:

    http://blogul-lui-ana.blogspot.com/2012/02/liebster-blog-award-sau-cum-te.html

    Sa ne intalnim cu bine (chiar si virtual) pentru ca numai cu iubire si prietenie se poate face lumea mai frumoasa.
    Cu drag,
    Ana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...