miercuri, 10 octombrie 2018

Jurnalul unei femei simple 2018



Pentru azi (data/ora)...
10 octombrie 2018 Cred-ca e prima fila din jurnal din 2018 cit a trecut timpul. Multe schimbari lipsa de timp dar si de utilaj de scris telefonul pentru mine nu e o optiune buna de scris, ma distrage si nu ma pot aduna. Astazi am zi libera si am zis ca e timpul sa ma reapuc de blog, mi-a fost dor nu ma pot dezice de el.

Afara...
E toamna un anotimp perfect de scris, ploua atit de frumos si miroase atit de bine afara. Pentru mine Toamna e anotimpul  Familiei cind toti se aduna linga o cana de ceai, casa se miroase a mere coapte si struguri, placinta de dovleac mmmmm imi vin ideile de meniu pe saptamina asta ;)

Ma gindesc...
La familie la viitorul ei si la deceptia pe care am trecut-o Duminica seara... trist foarte trist...Nu mai pot spune nimic internetul e plin de pareri de rau dar asta nu poate schimba nimic.

Sunt recunoscatoare...
Casuta noastra inca nu ma pot obisnui ca e a NOASTRA Slava lui Dumnezeu pentru ea, pentru linistea ei pentru bucuria  ce ne umple de cum ii pasim pragul, mai e de lucru la ea dar o facem cu o asa placere si bucurie

In bucatarie ...
Am facut niste linte astazi corpul parca iti cere ceva mincare calda. Vreau sa pregatesc niste placinta de mere si un tort pentru niste fete minunate care isi sarbatoresc zilele de nastere 

Sunt imbracata...  
pantaloni grosi sportivi si o bluza gri pe care scrie "Crismas Spirit " aaa si sa nu uita de ciorapii grosi in picioare.

Mesteresc...
Conserve aseara am strins penultimele rosii  si le pun la borcan.

Citesc...
"Cu taxiul prin oras"  dar vreau sa recomand o alta carte care merita citita, merge vorba despre romanul "Icoana" multe detalii din carte pe care deja le revedem in vietile noastre si despre viitorul ce ne asteapta sau cel putin pe copii nostri.



Invatam...
Sa ne organizam. Anul acesta sau schimbat multe in viata noastra. tot mai ocupati suntem, fara o organizare nu putem scoate la capat toate.

In casa... 
E liniste si putin racoare focul inca nu l-am facut desi afara deja miroase a fum, dar imi place . Am scos covoarele si le-am asternut prin casa se ne fie piciorusele mai calde. Automat sa schimbat atmosfera in casa. 

Ascult...
Televizorul, nu mai pun pe canale mi se pare o umplutura cu de toate deci am schimbat pe Documentare cu casele altora cum isi construiesc fiecare casele din visurile sale. Si noul membru al familiei mormaint pe pieptul meu


Un lucru preferat... 
Cafeaua  nu m-am gindit  vrio data ca voi zice asta dar am vazut ca fara ea nu mai fac fata, mda asta e

Un citat...



O poza... 

2 comentarii:

  1. o toamna foarte frumoasa la malul marii cu 20 de grade, sper sa mai tina!
    o toamna frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Taniușa, chiar nu putem fără jurnal! ☺ L-am reluat și eu după aproape doi ani. Am scris anul acesta doar trei pagini, dar sunt foarte mulțumită că l-am reluat. Și sunt foarte bucuroasă că ai revenit și tu. Și încă o asemănare, acum am și eu o pisicuță! O să pun poze cu ea în următoarea pagină de jurnal. Până atunci, vă doresc la toți multă sănătate și spor!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...