sâmbătă, 25 noiembrie 2017

Jurnalul unei Femei simple- sfirsit de noiembrie

detalii aici


Pentru astazi (data/hora)...
25 noiembrie 2017 ora 19: 37



Afara ...
S-a lasat rece insfirsit caci pina acum ne luam doar scurta doar asa ca sa simtim si noi ca e toamna tirziu ca de altfel puteam liber sa umblam in mineca scurta.S-a inoptat de-a binelea 

Mă gândesc ...
Deja la darurile de Craciun fetele imi vin deja cu listele lor iar eu ma gindesc la buzunar hehehe da Decembrie e luna cind  cheltuielile sa maresc si bucuriile cresc  cred-ca merita sa traisti magia sarbatorilor  chiar daca buzunarul iti ramine gol :) 
Din locurile de unde invatam ...
unii de la altii 

Sunt recunoscător pentru ...
O seara linistita si pentru casuta noastra   e chiar o alinare cind stii ca esti in propria ta casa unde faci si iti aranjezi cum vrei tu 

Din bucătărie ...
Astazi am avut invitati si la masa am avut :
-costite cu cartofi pentru carnivori si 
-ardei umpluti de post si salata iar la desert
 -Panetone si bilute de salam de biscuiti de post

Cu ce sunt imbracata ...
Blugi si camasa rosie

Citesc ...
nimic

Ceea ce astept (sper) ...
sa ploua anul acesta a fost c-am sarac in ploi si credeam ca toamna v-a fi mai generoasa dar nimic

Ce mai mesteresc ...
ciorapi pentru darul de Craciun 

Ascult ...
Televizorul, cinta Baloo personajul preferat a sotului :)

✽Privesc ...
Maugli filmul e genial 

În casa ...
E cald si  liniste, stam cu totii la film seara noastra de familie. Focul in soba arde se aude mocnind lemnele 

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
Aceste seri  pline de pace si bucurie.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
Cum ziua de azi a trecut deja, miine Duminica mergem la biserica apoi la o zi de nastere si gata e  cu sfirsitul de saptamina. Trece asa de repede...

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...