vineri, 15 iulie 2016

Jurnalul unei femei simple -89

Pentru astazi (data/hora)...
15 iulie 2016 ,13:06

Afara ...
Vara cu toate bucuriile, soare, cald, cirese si piersici, zumzait de albine si lavanda inflorita. rosii coapte din gradina si baie multa baie in piscina.

Mă gândesc ...
Ce dor mi-a fost de jurnal, de micile placeri, de linistea si sunetul tastelor.

Din locurile de unde invatam ...
De la prietenele blogherite ca atunci cind iti place ceva sa nu il parasesti 

Sunt recunoscător pentru ...
Pentru Mingiierile ce ti le trimite Dumnezeu atunci cind simti ca iti fuge pamintul de sub picioare 

Din bucătărie ...
Buburuza a cules rosiile chery din gradina si odata cu ele a intrat si mirosul de rosii adevarate, ce dor imi era de acest parfum al verii

Cu ce sunt imbracata ...
pantaloni scurti cu elefanti ;) tricou turcoaza dar si o vesta de dimineata se lasati putin racoare, ce bine, caci caldurile din ultima vreme ne c-am dase si somnul peste cap. 

Citesc ...
Imagen
nimic desi am citeva pe noptiera pregatita 

Ceea ce astept (sper) ...
sa mergem in Romania  imi e dor de mirosul din tara si de cei de acolo

Ce mai mesteresc ...
Amigurumi fel de fel insa cum ii fac ii si dau nu ajung nici-unul in fata aparatului de foto

Ascult ...
Fetele mele impartasindu-si ideile 

În casa ...
In sfirsit sa lasat putin mai racoare desi parca vad ca iar dupa masa va trebui sa dau jaluzelile jos caldure se va urca iarasi.

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
Prajitura cu cirese mmm parca nu ma mai satur de ele, cirese in compot cirese in prajituri ciresa al natural cirese cirese cirese parca le si vad rotinduse in jurul meu :D

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
O zi de nastere, piscina si iar piscina 


Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:
Nopti de vara, apa, lumini si....jazz
Picturi de Ciresica
Si iar desen de Ciresica 
Parfum de trandafir 
Cruci 
                                               Sa aveti un sfirsit de saptamina minunata!!!!
                               Multumesc tuturor celor ce sau alaturat jurnalului si care ma urmariti !
                                                                             Cu drag 
                                                                       Taniusa Corcodusa

10 comentarii:

  1. Picturile sunt superbe. Un mic artist!!!!!! Zile frumoase, cu drag Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. plăcut ''jurnal'' !
    îmi plac desenele Cireşicăi - felicitări !
    cu drag, îţi doresc un weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate desenele . Imi place zambetul delicat , al fetitei cu umbrela ! Mi-e draga si imaginea in miscare ! Petrecere frumoasa dragilor . Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mie mi-era dor de o pagină de jurnal de la tine. ☺ Aduci așa, o mireasmă de natural, de frumos și de bine!
    E tare frumoasă prima pictură a Cireșicăi, îmi place foarte mult!

    Să aveți zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imaginea cu fetita cu bocceluta este foarte frumoasa, ca dintr-o carte de povesti cu Lizuca si Patrocle. Imi plac crucile:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...