luni, 10 martie 2014

Jurnalul unei femei Simple-36


    


                        
 detalii aici 


Pentru astazi (data/hora)...
10/03/2014   10:10

Afara... 
E soare, cald cu miros de primavara florile si iarba incep a se inverzi, cimpurile de griu infrumuseteaza privelistea in combinatie cu albastrul intens al cerului, pasarele tot mai vesele ciripesc cu fel de fel de melodii dar parca doate au acelas ritm. E primavara mult asteptata primavara :)

Ma gandesc...
Sa scriu pe blog apoi sa ma apuc de treaba

Invatam...
De la pasari sa ne bucuram de orice zi

Sunt recunoscatoare pentru...
Va las un video in care se spune tot pentru ce trebuie sa fiu recunoscatoare 

Din bucatarie...
O prajitura crocant de mere mmmmmm o bunatate va las si voua recete aici  doar ca eu am inlocuit citeva incrediente si am facut-o de post, in loc de unt- margarina, am inlocuit amidonul cu biscuiti de post, si am adaugat la fulgii de ovaz (musli) seminte de susan, dovleac, floarea soarelui.Va las si imaginea poate va fac pofta
aici

 
Cu ce sunt imbracata...
bluza albastra si un hanurac in casa e caldut si numai facem focul de citeva zile dar eu de felul meu sunt  mai friguroasa chear daca arde si focul :), si pantaloni
 
Citesc...
aceiasi carte putin cite putin si reviste
 
Ceea ce astept (sper)...
Sa se mentina zilele frumoase
 
Ce mai mesteresc...
Prin gradina o pregatim de primavara, punem flori, rasaduri de rosii si castraveti, mi-am plantat si Aloe vera 3 plante am gasit o receta foarte buna cu ea pentru sanatate o ncertc intii pe mine apoi o voi impartasi si cu voi.

Ascult...
gainile cotcodacind si pasarile ciripind
 
In casa...
e liniste
 
Unul dintre lucrurile mele preferate...
 Primavara cu tot ce vine ea,

Recomand... din casuta noastra un blog cu ginduri frumoase si  recete, gradinarit, s.a care vor trezi curiozitatea si interesul  dumneavoastra
Iar pe blogul Lilianei  picaturi de suflet
sub titlul blogului există o bară cu acces la mai multe pagini...Daca sunteti curioase veti găsi retete romanesti, mesterii, produse de artizanat sau cu motive tradionale romanesti, tărguri , traditii si obiceiuri.
Sper ca v-am trezit curiozitatea catre aceste bloguri :)

 

 O imagine pe care o impartasesc...
 
                   Cu drag va doresc zile minunate de primavara 
 Cu intirziere  felicit toate femeile si mamicile, si bunicile si fetitele cu ziua femeii  8 Martie.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...