sâmbătă, 1 martie 2014

Jurnalul unei femei Simple-35


    


 Vreau sa va multumesc ca nu ati trecut cu vederea jurnalul femeii simple si ca va alaturati tot mai multi la el, din pacate nu apuc sa va citesc pe toate si sa las cite un gind la fiecare, imi cer iertare. Va urez numai zile minunate la fiecare sa umpleti filele de jurnal numai cu bucurii si emotii placute.                       
 
 detalii aici 

 
Pentru astazi (data/hora)...
1/03/2014  UIte ca a sosit si prima zi calindaristica de primavara acum sa fim cu ochii larg deschisi si sa opservam inverzirea pomilor pas cu pas. Ce imi place mie trecerea de la un anotimp la altul, daca as fi in sat la mine as fi mers, dupa cum e obiceiul, dupa viorele si mi-as pune in fiecare camera un buchetel sa se simta ca e primavara :)

Afara... 
Ploua, ploua si iar ploua zice-sa ca martie va fi o luna ploioasa, poata sa prelungi macar verdeata, ca din iulie aici se usuca totul si pamintul devine iar rosu si sa dus cu verdeata de vara, asta imi lipseste cel mai mult verdele viu de acasa si care dureaza toata vara
 
Ma gandesc...
sa fac placinte cu marar pentru orsice  strengar :) si citeva cu brinza sarata :)  mmmm imi face gura apa

Invatam...
aseara am ascultat o conferinta despre stevia rebaudiana bertoni si  alte plante medicinale, pentru vorbitorii de spaniola o gasiti aici, si auzisem o vorba ce mi-a intrat direct la inima " emotiile noastre influienteza mult asupra sanatatii noastre" deci daca suntem tristi si traim cu frica atunci sa ne asteptam si la boli in schimb bucuria si dragostea de viata ne-o prelungeste. Cunosc o persoana, in virsta, bolnava de cancer dar e plin de viata si isi ia boala sub o forma comica de uimesti vazindul cum se lupta el cu boala prin glume, zimbete si imprastie aceiasi emotie si in jurul lui unde stau toti pe ace.  Vorba lui trinteste el boala lui la pamint si nu invers, deci sa ne luptam noi cu toate necazurile cu bucurie si zimbete, dar sa nu uitam si ce ne punem pe masa care influienteaza mult mai ales in zilele noastre.
 
Sunt recunoscatoare pentru...
sotul meu curios si plin de curaj care se implica sa cunoasca mai mult despre cum sa traim sanatos si ma cara si pe mine dupa el :)

Din bucatarie...
hehehe ceapa si mararul imi face cu mina asteptind sa se faca in placintelele calde, rumene si gustoase. Linga mine am un litru hihihi de ceai rosu sa ma pun pe picioare cu timpul asta nu prea ai chef sa faci nimic si niste pampuste (receta bunicii) ,
 pumpustele sunt
Aluatul de piine se intinde cam de 3 cm intr-o tava se taie in patratele si se la sa mai creasca apoi se presara cu marar uscat si se da la cuptor sa se coaca cind e gata se scot calde din cuptor se se toarna repede mujdei de usturoi se amesteca si se lasa sa se imbibe si gata:)
 
Cu ce sunt imbracata...
pantaloni rosii de casa si bluza neagra
 
Citesc...
bloguri de gradinarit Blogul Simonei, Aventuri prin curte, Jurnal de calatorie spre simplitate, de la oras la tara s.a
 
Ceea ce astept (sper)...
sa imi rasara rosiile, albahaca, busuiocul, sa imi cresca bine stevia cara vad ca de data asta imi rasar mai puternice :) sa imi infloreasca lacramioarelele si sa nu imi manince mitele florile din gradina :$
 
Ce mai mesteresc...
fac,  desfac si iar de la incepu  :D pina acum asa mi-a fost munca la bluza sotului hihihi nu nimeresc marimea
 
Ascult...
o alta conferinta despre plante medicinale
 
In casa...
e intuneric si racoare trebuie sa fac focul
 
Unul dintre lucrurile mele preferate...
trecerea de la un anotimp la altul 
 

 O imagine pe care o impartasesc...
FLORI DE PRIMAVARA 
 



                                      Cu drag  Taniusa
                             Post cu folos va doresc la toti.

2 comentarii:

  1. un jurnal cu gândul tot la tratamente...hai să ne bucurăm că o să vină şi vremea frumoasă - aşa o să încurajăm venirea mai grabnică!!! bei ceai roşu - eşti bolnăvioară ? eu îţi doresc o multă sănătate şi să ai o seară plină de căldură (şi noi facem încă focul...) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga prietena nu sunt bolnavioara Slava Domnului ci sunt o adicta la ceai :) Zile frumoase si tie si numai bucurii :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...