vineri, 25 octombrie 2013

Caminul tau, un colt de rai! - saptamina 3

Saptamana 3
14 -20 octombrie - gândiți-vă la câteva locuri din casă care vă deranjează cum arată, din cauza lucrurilor care s-au adunat acolo. Găsiți o soluție pentru a reinstaura ordinea- de exemplu cumpărați un coș în care să puneți totul. Străduiți-vă să scăpați de lucrurile inutile- aruncați sau dăruiți din ele. Încurajați soțul și copiii să facă la fel în birou sau în dormitor. Dacă tot sunteți aici, gândiți-vă cum vă puteți face un pic de ordine și în viața spirituală.
detalii aici

 Cu intirziere revin cu saptamina a treia a provocarii

Saptamina aceasta am avut ceva schimbari si prin casa, am schimbat camera noastra cu cea a copiilor. Ele aveau o camera lunga dar ingusta unde incapeau doar paturile cap in cap si biroul lor, din cauza asta ocupau doua camere , una de dormit si alta de joaca. Fiind a noastra mai mare le-am mutat pe ele acolo si acum ocupa doar o camera, mai putin de strins. Si fiindca tot eram la faza cu mutatul am profitat si am facut si ordine in jucarii si carti. Bineinteles mau ajutat si ele si sunt foarte incintate de camera lor noua.
Muzica continua sa cinte in casa pe un ton linistit si deja in ton cu sarbatoarea ce se apropie, da incepem cu colindele  :) fetele si-au pus colinde de Cleopatra Stratan si le asculta Non-stop se pregatesc din timp sa intilneasca Marea Sarbatoare.
Luminarea din camera copiilor este inlocuita de o candela ce le lumineaza camera atit ziua cit si noaptea, imi plac luminarile din IKEA cele din pahar se poate refolosi avind cristalul gros,  vreau sa imi fac rost de o candela agatatoare pentru coltisorul lor de rugaciune, poate o scrim in scrisoarea lui Mos Craciun ;) 
In ce priveste si ordinea sufleteasca, ne luptam incetul cu incetul cu neputintele noastre, cu ajutorul lui Dumnezeu scapam si de ele.
Va doresc o saptamina minunata
Taniusa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...