miercuri, 29 mai 2013

The Versatile Blogger Award

                                                    
Am fost nominalizata si eu  :) ii multumesc mult anastasia ma bucur mult ca ma urmaresti "in ascuns" :D si ii multumesc mult si  Lilianei pentru aceasta nominalizare

Regulile sunt: 1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat. 2. Include link-ul catre blogul respectiv. 3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant. 4. Lasa un link la ultima lor postare pentru a le anunta. 5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Bufff  tocmai 15 ? 

dulcea mea casa
irina blogul de la mare
Martha cu blogul "Casuta cu pridvor
Alina "caminul meu"
Corina "din alte zari"
Loredana si ingerasii ei
Dorina in restaurantul de acasa
Luxul simplitatii
vegetarian-gustos-si-sanatos

cam atitea pot desi am foarte multe bloguri pe care le urmaresc multe deja sunt nominalizate si altele sunt in alte limbi cum ar fi
Жизнь молодой многодетной семьи
rukodelnaya-papochka
Entre agujas,lapices y pinceles
facil y sencillo
vechernie-posidelki
http://liza-tish.blogspot.com.es/

Hehe e ceva munca pina le aleg ca tare greu e toate sunt interesante si toate le urmaresc cu drag ;)
Bun sa trecem la punctul urmator

1. Imi place sa experimentez lucruri noi ( recete, creme)
2. Mii greu sa fac un pas si pina ma decid trebuie sa calculez si sa recalculez pina ma decid dar si atunci nu ramin multumita si ma gindesc ca pùteam face altfel
3. Nu sunt prea comunicabila :) partea buna a internetul ca ma pot deschide cel putin :D
4. Imi place linistea si ciripitul pasarilor de ziua si de seara greeri ( ca ii aud doar si nui vad :D)
5. prefer mai mult muntele, la mare doar sa stau si sa privesc orizontul
6. Imi place sa tricotez ma disconecteaza de tot
7. sunt dependenta de ceai si daca mai e si ceva dulcisor pe linga mult mai bine ;)

Cam atit, daca mai doreste cineva sa preia nominalizarea cu mult drag


3 comentarii:

  1. Multumesc mult pentru nominalizare Taniusa.
    De asemeni ma bucur foarte mult sa aflu ca ai incercat retete de paine de la mine de pe blog si ca au fost pe placul familiei.
    Ai un blog foarte dragut, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Taniuso, :) mersiiii!
    Sper sa fac fata raman la citit!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult ca te-ai gandit la mine.
    Sa ai un weekend frumos1

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...