vineri, 10 mai 2013

Jurnalul unei Femei simple #1

                                 Despre Jurnalul unei femei Simple aici   
                                     


Pentru astazi (data/hora)...10/05/20   9:20
Afara ...e soarele cu dintisori de dimineata :)
Mă gândesc ...astazi iar puiutul meu e cu dureri de burtica si tot ma gindesc si ma rasucesc saii inteleg pricina
Din locurile de unde invatam ...internetul e de mare ajutor cind nu ii dai de capat la ceva ;)
Sunt recunoscător pentru ...inca o zi in viata mea linga scumpa mea familie
Din bucătărie ...ceaiul aburind ma asteapta pe masa linga o felie de piine  proaspata de casa si gem de smochine
Cu ce sunt imbracata ...pantaloni sportivi si o camasa, cel mai comod de umblat prin casa
Citesc ...Am inceput sa citesc "Mama ai grija" de multe ori mai avem nevoie sa reinoim fortele de a continua cu cresterea copiilor  
Ceea ce astept (sper) ... sper sa nu fie nimic grav cu copilul meu si ma rog la Dumnezeu sa ii vindece durerea
Ce mai mesteresc ...de ceva timp am inceput o bluzita ne-a mai ramas sa ii termin miinecile
Ascult ...cocosul cintind, gainile cotcodacint si porumbeii pe casa ciripind
În casa ...ca in fiecare dimineata dezordine, paturi nefacute si haine imprastiate 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... linistea de la casa, departe de oras si de galagie
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... simbata pregatim ceva bunisor si duminica dupa Liturghie poate iesim in parc cu copii
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: noul membru al familiei, Murca, pisicuta noastra de doar o lunisoara si jucausa noastra :D

5 comentarii:

  1. Multumesc pentru provocare :)Am venit si eu cu pagina mea http://clubulfanteziei.blogspot.ro/2013/05/jurnalul-unei-femei-simple-1.html :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Loredana multumesc, se pare ca totusi nu am scapat de constipatie la copil dar incetul cu incetul o scoatem noi la capat cu produsele naturale.
    Micaela bun venit si astept cu nerabdare si iti citesc micile farmece din viata ta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va traiasca pisicuta si sa aduca bucurie in casa, e tare frumusica :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...