duminică, 21 februarie 2016

32 ....

De la 18 ani parca am incetat a mai numara anii, poate ca din cauza ca la 18 viata s-a schimbat la 180 de grade? nustiu insa ma simt bine pentru-ca de la 18 ani mi-am cunoscut sotul, la 20 am nascut prima si mult dorita mea fetita Ciresica (Sofia) care fiind inca in burta stia ce ii place si ce nu, imi cerea cirese si in cantitati industriale :D poate ca deaceea a si iesit cu niste ochii mare si negri ca doua cirese mari si bine coapte, curioasa inca din primele segunde ale vietii de sau mirat si medicii cum ii priveau. La  24 s-a nascut si a doua mea minune  Alexandra cu o buburuza mica pe barbita si cu niste ochi micuti micuti iar buzele ei carnoase si rosii ce duceau mai mult cu un bob de trandafir . De la 18 ani in coace Dumnezeu mi-a daruit 3 minuni frumoase doi copilasi si un sot minunat. La 32 ma uit in jurul meu si nu incetez sa ma minunez de frumusetile din jurul meu, de bucuriile ce ti le daruieste fiecare zi, de copilitele mele cu micile lor pozne si inventii, de veselia sotului meu si ca a ramas inca asa copil poznas cum a fost de mic, de micile daruri ce mi le fac in fiecare zi, de mama ca o am linga mine de surorile mele si de bucuriile ce mi le aduce si nu pot decit sa Ii multumesc Lui Dumnezeu pentru darurile sale.
Astazi dimineata m-am trezit prin trintelile usilor si nu intelegeam ce tot fac copii mei la ora asta devreme , ele insa scumpele mamei, mi-au pregatitul micul dejun, au decorat bucataria cu baloane si cartuline ce puneam La multi Ani Mami , mi-au facut un tort inventat de ele la cuptor in care au pus si ceriale ...dar ce bun a fost , ceaiul, cafeaua sotului si mi-au cinta la multi ani din fluier, cel mai frumos dar . Ce pot sa vreau mai mult?.....nimic  .... SUNT UN OM BOGAT AM TOT CE E MAI SCUMP PE LUME .... FAMILIA MEA

12 comentarii:

  1. La multi ani cu sanatate, Taniusa! Ai o familie minunata, sa te bucuri de ea in fiecare zi. Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani fericiți!!!
    Foarte emoționante și de neprețuit aceste mici daruri sincere care vin din partea copiilor.
    Să îți dea Dumnezeu multă sănătate și împliniri. Să te bucuri mereu de familie și cei apropiați!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Taniușa! Sa ai o viata frumoasa alături de familie și de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani, dragă Taniușa! Să fii sănătoasă și voioasă împreună cu toți ai tăi! ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu sanatate , si tot ce-ti doresti sa vina repede cu bucurie si usurinta ! ....Sper ca esti bine ! Imbratisari Taniusa !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...