luni, 4 mai 2015

Jurnalul unei femei simple-61


                                                                           detalii aici 


Pentru astăzi (data/horă)..
1 mai 2015 ora 00:00

Afara... 
Ploua, o ploaie ciobaneasca cu miros de sat, suntem la tara la socri

Ma gindesc...
Ca viata e ca focul de la o luminare, se aprinde arde cu flacari puternica apoi slabeste lumina si se stinge... a plecat de vre-o ora la Domnul fratele socului meu, nu avea pe nimeni doar noi ai casei l-am petrecut pe ultimul drum... Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Traian.

Învăţăm... 
Ca viata e scurta si depinde de noi cum o traim si cum vrem sa ajungem la batrinete

Sunt recunoscatoare pentru... 
Ca am ajuns sa ii vedem pe ai nostri bine



Din bucătărie... 
Suntem doar noi trei socrul si cumnatica mea cea noua :) asteptam pe ceilalti sa vina de la spital, au mers sa il scoata pe Trainut si sa il mute la capela. bem in liniste cite  un ceai cald 

Cu ce sunt îmbrăcată...
Pijamale

Citesc...
Nimic

Ceea ce aştept (sper)...
Sa decurga tot bine si sa ajungem acasa tot cu bine
  
Ce mai meşteresc...
Prin gradina cu mama soacra la pus rasaduri


Ascult...
Tata socru nu are somn si tot se invirte prin bucatarie  

În casa...
Miroase a tamiie, copii dorm linistiti

Saptamina ce a trecut...
A fost minunata, am sarbatorit o nunta minunata cu miri frumosi cum nu am mai vazut, tinerii de la Pr. Ciprian din Cluj au facut o sceneta tare frumoasa mirilor, cadou de nunta, de am ramas cu totii impresionati, ce as vrea sa mai traiesc odata tineretea si sa fac si eu parte din grupul lor....minunat


In gradina....
Am prasit gradina azi si am plantat flori, rosii, ardei si ce am mai gasit in piata la rasaduri




 O imagine pe care o impartasesc ...Exemplul are mai multa putere decit regulile impuse (Nicolai Gogol)

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai luat parte la o nunta minunata! Am citit mai taryiu ca ai fost la Cluj.
    Sa va bucurati de zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost zile frumoase m-am indragostit de acea mica bisericuta din Cluj, biserica studenteasca Hasdeu, parintele un om minunat si tineretul plin de viata. O saptamina s-a scurs foarte rapid...

      Ștergere
    2. Te cred. Multi oameni aduna in jurul lui parintele Ciprian. Toti cei ce stau pe langa el nu mai pleaca de acolo.

      Ștergere
  2. imi place mult imaginea!!! puterea exemplului. :) cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...