miercuri, 8 octombrie 2014

Provocarea de octombrie: caminul tau, un colt de rai!- saptamina 1

detalii pe blogul Irinei
 „ Săptămîna 1:
1-5 octombrie - cumparati o lumânare deosebită și aprindeți-o zilnic, la vremea cinei, sau oricând vă face plăcere. De câte ori priviți la ea amintiți-vă să faceți o mică rugăciune pentru pacea căminului vostru.
Saptamana aceasta lucreaza la pace si rabdare.

Săptămîna aceasta provocarea zicea sa aprindem o luminare, Buburuza mea în ultima vreme nu prea suporta mirosurile artificiale, nu mă lasă pe mine sa mă parfumez ca ii rău dacă se apropie de mine!!! dapoi alte mirosuri asa-ca ne-am confectionat propria noastră luminare din ceară de albine . Am cumparat nişte plăci subţiri de ceară la care doar i-am pus ata si am sucit-o cu grija lucru ce l-ea plăcut enorm fetelor sa participe la confecţionarea lor. Si am făcut un mic aranjament cu dovlecelul crescut in gradina noastră si lavanda recoltata tot din grădină.Ciresicai îi place enorm sa o aprinda la ora mesei sau cinei ii da o mare importanta "mai romantic" cum spune ea :) 


2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa lumanarica ta, imi place!
    Sa ai zile tihnite in caminul tau plin de caldura!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...