vineri, 12 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple 45

Despre Jurnalul unei femei Simple aici 


                                     Pentru astazi (data/hora)...

                                     12septembrie 2014  11:00

                                              Afara ...  

Cald serile se lasa racoare, totusi toamna inca nu a ajuns, dupa calendar abia in 21 se incepe toamna oficial
                                          Mă gândesc ...

De ce sa ma apuc  dintii, vreau sa ma eliberez pe miine saramina doar mincarea de sfirsit de saptamina

                             Din locurile de unde invatam ...
             De la furnicute , toata vara muncesc din greu ca iarna sa se odihneasca, aveam afara un sac de griu ce il foloseste sotul la gaini si pentru facut iarba de griu, furnicile una linga alt, bobul mai mare decit ele insasti, drumul lungut pina la musuroi sa le vezi numai cum cara :)
                             Sunt recunoscător pentru ... 

Sotul meu scump
                                        Din bucătărie ... 

                   Miam facut ceriale din fulgi si un ceai din plante

                                                        Cu ce sunt imbracata ...
Pantaloni sportivi si un maiou cu Mini Maus
                                  
                                                                Citesc ...

                                      Maria Treben, Boli specifice copiilor
                                                     Ceea ce astept (sper) ...
Sa imi treaca perioada asta de nesomn, am nevoie sa dorm noapte adinc, sunt obosita

                                                         Ce mai mesteresc ...
            
                                Am primit niste prune si fac magiun, mesterul meu insa face un pat supraetajat la copii, au nevoie de mai mult spatiu in camera si patul supraetajat e un mod bunde al optine:)

                                                               Ascult ...

                                  Radio aliluia, l-am pus pe telefon si vine dupa mine mereu, ma relaxeaza  am nevoie de liniste
                               
                                                      În casa ...
E dezordine cine a zis "casa de copii curata nui normala" bine a zis

                                                       In gradina....
                            Passiflora mea mia facut un fruct si altul e pe punctul de a se face 

                                               Unul dintre lucrurile mele preferate ... 
Fotografia imi place foarte mult, anul acesta sotul sia facut un cadou pentru mine, da a cerut de ziua lui el care deobicei la el sa se vina fara daruri de zile de nastere, asa e  el prefera sa se simta bine in jurul mesei cu prietenii care vin din placere nu din obligatie si cu cadouri, anul acesta a zi ca vrea sa isi ia un dar, darul era pentru mine un aparat de foto mai bun de care am stiut abia dupa ce mi la cumparat, oare nui minunat sotul meu? Acum ramine sa-l invat si sa dac muuuuulte poze
                                

                                      Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
                           Nu avem planuri mari

                                               Un citat preferat 
Credincios este Dumnezeu, Care nu ingaduie sa fiti ispititi mai mult decit va sta in puteri. 
      (I Corinteni 10,13)
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc
Poza va veni pe urma de pa alt dispozitiv;)

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...