miercuri, 8 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei Simple-30

Uite ca ne aflam  in alt an, va urez ca in acest an sa aveti cit mai multe bucurii, sa aveti sanatate, cit mai multe amintiri placute si spor in toate.

Despre Jurnalul unei femei Simple aici                                         


                                                       Pentru astazi (data/hora)... 
                                                         08/01/2014 10:07


                                                                Afara ...
                     e caldut, soare numai bun de intins rufele la uscat si aerisit

                                                             Mă gândesc ...  
ca am azi un munte de spalat si calcat cu sarbatorile ce au trecut si cu programul incarcat sau adunat, dar incetul cu incetul le scoatem la capat.


                                                     Din locurile de unde invatam ...
  De la cei din jur, mi-am dat seama ca n-are importanta unde ai plecat in lume, si cu ce obiceiuri straine te-ai invatat, tot cceia ce ti-a pus parintii tai in desaga( obiceiuri, iubire de ne-am s.a) se pastreaza o viata intrteaga.
 
                                                       Sunt recunoscător pentru ...
A aparut o luminita la capatul tunelului, dupa o trecere de la an la an si inceputul anului prin care am bolit cu totii ne-am facut bine si am reusit si ne-am bucurat de o seara minunata. Aseara am intilnit Craciunul pe vechi, alaturi de artisti renumiti cum ar fi : Ion Paladi, Nicolae Bodgros si Ioana Capraru, a fost superb am si dansat, hehehe de am ajuns si pe scena ;)  Acum stau cu ochii pe yotube sa ma zaresc  daca apare ceva video :D
 
 
                                                              Din bucătărie ..
      Miroase a ceai rosu cu cuisoare, am nevoie  de ceva de trezire am adormit tirziu aseara si mi se lipesc ochii de somn
                                                           Cu ce sunt imbracata ...
                                                        colanti si un pulover grosut

                                                                   Citesc ...
 Totusi mi-am facut curaj si am inceput carte ce o mentionasem saptamina trecuta e minunata si te apropie mai mult de viata Parintelui Arsenie Boca din amintirile nepoatei sale pe care o iubea mult si afli detalii pe care nu le mai zarisem in celelate carti
                                                      Ceea ce astept (sper) ...
           Sa imi fac curaj sa indeplinesc ceia ce mi-am propus pe anul acesta, deocamdata nu o zic, ca sa nu imi sperii curajul hehehe
                                                          Ce mai mesteresc ...  
   Desi am multe in plan dar sunt alte prioritati in fata , bunaoara strinsul dupa sarbatori, astazi  string bradul desi inca Anul Nou pe vechi n-a trecut dar am nevoie de spatiu, sarbatorile pe luna asta la noi inca nu sau terminat, pe Duminica am o zi de nastere la 4 ,sau adunat 4 in aceiasi zi si trebuie sa fac un tort maaaaaare mare pe linga el si ceva de gustare deci mestereala am ceva
                                                                   Ascult ..
                                                         Ciinii latrand la vecini


                                                                   În casa ... E ca dupa razboi, de astazi parca sau mai linistit lucrurile si mai stam acasa, treaba e de facut 

                                                  Unul dintre lucrurile mele preferate ... 
      Dansul e slabiciunea mea, nu orice muzica, populara, desi glas de cintat nu am dar cum aud o sirba picioarele mi se misca singure de parca ar avea motor :D

                                           Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
 Planuri????  Gatit  o zi de nastere superfamiliara si va fi impartita in doua zile nu am cum sa ii primesc pe toti care vor sa vina in aceiasi zi :(                              
                                                    

                                        Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
In loc de imagina va voi lasa concertul ce l-am ascultat aseara desi nu a fost filmat (afara de amatori care inca nu sau trezit sa le posteze pe Yotube) va las pe cel ce la cintat la Chisinau cu acelas repertoriu, iar imaginile de la concert le puteti vedea pe pagina lui de facebook     poate ma ziriti si pe mine pe scena ;)
 
           Va doresc o saptamina minunata si poate voi avea timp si voi scrie vinerea asta la Jurnal
                                                                Cu drag
                                                                   Taniusa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...