marți, 10 decembrie 2013

Jurnalul unei Femei simple -26



Despre Jurnalul unei femei Simple aici                                         

Pentru astazi (data/hora)... 10/12/2013 10:
Afara ... e rece setopeste si bruma ce sa lasat in timpul noptii
Mă gândesc ... hehehe multe imi trec prin cap. Ma tot uit la "Steluta" o oita de doar 6 zile ce a adus-o sotul aseara chipurile pentru Craciun dar cu fetele nu e chip acum avem mascota noua, pisica, gaini si acum oita cred-ca ne alunga astia din urbanizare cu atitea animale :) cocosii incetul cu incetul au plecat pe calea cratitei sau ma rog inspre asta merg cind se termina postul caci sau pus toti 4 pe cintat si deranjau vecinii. Nu e voie sa tinem cocosi si orice animal galagios sau " ce nui curat" ma rog dupa intelegerile lor de parca ciinele care nu e stris din urma lor e mai curat, dar deh traim intr-o tara " civilizata" si traim dupa regulile lor
Din locurile de unde invatam ... chear si de la animalute, oaie de exemplu se zice ca e animalul cel mai blind de pe fata pamintului se daruieste toata, lapte carne si blana iar rau nu iti face nimic. Era si o legenda in privinta asta.
Sunt recunoscător pentru ... in toate zilele si in toata clipa trebuie sa fii recunoscatoare prin simplu fapt ca traiesti si sunt recunoscatoare pentru bucuria fetelor ce am vazut-o pe fata lor de cind a venit oita in casa. (Acum ce o sa facem cu ea mai incolo nu stiu traim momentul caci e frumos iar mai apoi cu siguranta va pleca spre stina)
Din bucătărie ... ma tot uit ca coada ochiului sa vad nu se gateste micul dejun pentru mine singur? :D mii o foame... inca nu am reusit sa pun nimic in gura de dimineata si am un cozonac pufos si de post  de iti lasa gura apa, iar in loc de aluatul cu ciocolata l-am umplut cu nuci mmmmm a iesit delicios
Cu ce sunt imbracata ...pantaloni, sosoni si bluza gri 
Ceea ce astept (sper) ...sa ne mai bucuram de o zi, zilele trebuie traite ca si cum ar fi ultima, numai asa poti sa te bucuri de fiecare moment
Ce mai mesteresc ... la cadouri de Craciun. Am facut niste saci de daruri pentru Mos Craciun ca i se rupsese saracu :) atita carat pe ele nici nu te mire ca se rup
Ascult ... vrabiile certinduse afara, cred-ca au dat buzna la mincare gainilor, si focul in soba trosnind

 În casa ...  e cald, liniste parca prea de tot cind is fetele la scoala lipsesc risetele zglobii, certurile intre surori, colinzile ce si le pun (se pregatesc  de colindad si ele) 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... stilul nostru de viata liber de toate mofturile vietii moderne
Unele planuri pentru săptămâna asta ...de la o vreme in coace nu mai apuc sa scriu  vinerea, ma iau cu alte lucru sau alte planuri, vreau sa imi revin la normal sa imi scot la capat ce am inceput si sa incep alte care sunt in plan poate apuc sa le termin pina la Craciun


Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: http://api.ning.com/files/-TI4uM2ffQhZI5XB7l4MxT9OzmTR5kotf0z7Z69EAXSLOOnCubTPeLdFW4dJ5a2TA-HIYj4qM92j-ElW3kM5qf7vErtumICv/CIMG9265.JPG
 O saptamina minunata va doresc cu multe impliniri

 

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...