sâmbătă, 7 septembrie 2013

Jurnalul unei Femei simple -15



Despre Jurnalul unei femei Simple aici                                         


Pentru astazi (data/hora)... 06/09/2013  00:00

Afara ... desi aici inca nu a intrat toamna in rolul sau noptile sau racit nitel
Mă gândesc ... Ce inseamna pentru unii asi serba hramul bisericii si a satului? aici e o saptamina numai de bauturi, baluri, barurile sunt pline cu oameni  unde cu parere de rau stau si copilasi invalita cu atita atentie de o plapuma de fum de tutun si galagie. 
Din locurile de unde invatam ...de la copii nostri,in seara asta am iesit la un "spectacol cu tauri" noi am mai fost odata la un spectacol cu tauri dar era diferit si fara omorirea taurului hmm. Cind am intrat defapt era corida sau rejones cum i se zice,  cu cai :( Nu zic am admirat dansul cailor, frumos, dar uite cu taurul..., mila imi era, copila mea ma intreba "daca ar fi omul in locul taurului oare cum sar simti el?" ei ii era mila de bietul animal cum il chinuiau , si intradevar aveam senzatia ca eram de pe timpul romanilor ...:( privind jertva, totusi cind tai taurul pentru al minca e una... dar distrindu-se pe seama vietii lui e alta :(
Sunt recunoscător pentru ... ca ne-am mutat mai departe de sat unde galagia serbarilor nu ajunge si putem sa ne bucuram de melodia greierilor care inca mai dau concerte sub fereastra noastra
Din bucătărie ... Mi-a adus sotul niste smochine negre si mai culeg miine citeva galbene de la noi din gradina si ne facem provizii de iarna 
Cu ce sunt imbracata ... ca si de fiecare data cind scriu la ora asta
Citesc ..."In cautarea fericirii conjugale" de KostantinV.Zorin din colectia "psihoterapia ortodoxa"
Ceea ce astept (sper) ... Pace si liniste in lumea asta :( noutatile ce le tot repete zilnic la radio despre sirieni... nu duce spre bine. Doamne ocrotroteste-ne!
Ce mai mesteresc ...  nimic
Ascult ... linistea serii
În casa ... se aude doar clincanitul tastelor
Unul dintre lucrurile mele preferate ... mirosul de tamiie, mmm
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... in casa, destul cu drumurile
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: am sa impartasesc citeva imagini facute de altcineva caci cele facute de mine in seara asta nau iesit chiar clare,  pun si dansul calului ce l-am admirat mai mult, de fapt toata atentia noastra era spre el, frumosul si nobilul cal
                                     

                                                                  Va doresc o noapte linistita
                                                                                 Taniusa 

7 comentarii:

  1. Vai ce cal superb...cata munca, cata gratie! Nu stiam ca sunt doua feluri de smochine :) (am mancat uscate galbene si crude mov - sunt diferite?)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe Anca am tras o fuga in bucatarie sa le gust, din nou, se diferentiaza prin culoare, ambele sunt tot atit de dulci

    RăspundețiȘtergere
  3. Taniusa, nici noi nu suferim gandul ca animalele alea sunt ucise doar pentru distractie. Bietii tauri !
    Si aici hramurile sunt tot asa, prilej de mancat fara masura si betii. iar copiii aia vor face tot asa sie ei, cand vor fi mari, fiindca asta invata de la familiile lor. Stii cum se spune: copiii sunt oglinda parintilor.
    Sa ai zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult Zina zile frumoase si tie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. La noi și zilele s-au mai răcit!:)
    Frumos... Nu știam că ai și copii! Mă bucur!
    O zi frumoasă, Taniușa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Maria am doua fetite. O zi frumoasa si tie draga mea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...