sâmbătă, 10 august 2013

Jurnalul unei Femei simple -13


                                                 Despre Jurnalul unei femei Simple aici   
                                     



Pentru astazi (data/hora)... 10/08/2013     10:47
Afara ... e cald si frumos, e vara, in casa nu se prea sta si e ultima luna de vacanta  trebuie traita frumos ca sa ne aducem un an intreg de clipele acestea :)
Mă gândesc ... La viata , de ce sa iti complici viata cu fel de fel de tonterii? e asa de simplu si frumos sa traiesti modest si simplu...noi  incepem sa gramadim fel de fel de lucru pina ajungi la momentul de curatenie si iti dai seama ca puteai trai si fara ele sau te lupti sa optii ceva care in momentul acela ti se pare indispensabil iar mai apoi iti dai seama ca nu tia folosit la nimic si uite asa complicam lucruririle si zicem ca "viata e grea" da ,poate o fi, dar nu intr-atit pe cit ni-o facem noi.
Din locurile de unde invatam ...de la batrinei, de la simplitatea lor, imi place sa privesc batrinii cu fetele lor incercate de viata dar care isi pastreaza calmul, parul lor aurit de trecere timpului, miinile lor muncite de atitia ani, micuti chear daca in tinerete erau foarte inalti si facuti acum sunt micuti cu ochi blinzi si copilarosi cind vad ca se stringa copii si nepotii in jurul lor. Ma gindesc oare vor mai fi asa batrini frumosi cum au fost bunicii nostri? ori vor raminea in istorie asa precum au ramas si multe lucruri frumoase? , Iar intelepciunea lor trecuta prin viata e deosebita, noi "astia moderni"  trecem pe linga ureche sfaturile lor zicind "e de moda veche" sau "imbabit" sau mai stiu eu ce expresii dar cind dam cu capul " eh o avut treptate bunelu" ... Si inchei "Cine n-are batrini sa-si cumpere"
Sunt recunoscător pentru ... sfaturile pe care le-am primit din partea bunicilor, parintilor din ambele parti
Din bucătărie ... miroase a ceai cu piine uscata si dulceata de pepene galben, si a gris cu lapte pentru bebelasul pe care l-am avut citeva zile in casa ca invitat :)
Cu ce sunt imbracata ... pantaloni sportivi si o bluza rosie
Citesc ... nu am avut timp sa mai citesc nimic desi umblu cu cartea in geanta, nu am avut timp nici sa scriu saptamina trecuta pe blog
Ceea ce astept (sper) ... astept cu nerabdare ziua de miine sa mergem cu familia la biserica si sa ne impartasim cu totii, mare bucurie
Ce mai mesteresc ...  nimic planuri multe timp ...nimic
Ascult ... scincetul bebeului care incearca sa adoarma afara leganat de mama lui in hamac, o imagine induiosatoare
În casa ... racoare  si intuneric, am dat jaluzelele jos sa se pastreze aerul mai rece
Unul dintre lucrurile mele preferate ... timpul petrecut cu familia mea, gugulele cu   fetele mele atmosfera de pace si liniste in familie
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... mergem la biserica si acasa
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:  desi pare ca pun poze numai de animale dar fiecare fotografie are o amintire cu familia mea in spate 

 Va doresc zile minunate alaturi de frumoasele voastre familie si petreceti timpul alaturi de ei la maxim 
Atunci veti simti fericirea cu adevarat
Cu drag 
Taniusa

4 comentarii:

  1. Cat de frumos ai scris despre familie, draga mea ! Iti multumesc, Taniusa, sa fii sanatoasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Gris cu lapte... Ce dor imi este de el! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Dar numai femeile pot participa la aceste postări cu Jurnalul unei femei simple? Că tare aș mai vrea și eu!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Griș cu lapte, și acum îmi face mama!
    Să ai zile minunate!:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...