vineri, 7 iunie 2013

Jurnalul unei Femei simple -5



Despre Jurnalul unei femei Simple  aici 
Cine se mai alatura la jurnalul nostru poftim (daca doriti) de va lasati linkul in dreapta paginii unde scrie "Membrii clubului" pentru a fi mai usor de gasit cine si-a format jurnalul.
                                 


Pentru astazi (data/hora)...07 iunie 2013   11:44
Afara ...inourat si placut
Mă gândesc ...la ciiiiita treaba am de facut azi si daca voi reusi so scot la capat
Din locurile de unde invatam ... din batrini...
Sunt recunoscător pentru ...sanatatea celor dragi
Din bucătărie ...un ceai aburind indulcit cu stevie si o bucatarie de spalat :)
Cu ce sunt imbracata ...rochie lunga albastra, o bluza  si desculta :) ador sa umblu desculta prin iarba
Citesc ... Parintele Arsenie Boca un Sfint al zilelor noastre de Dan Lucinescu
Ceea ce astept (sper) ...sa nu ploua sfirsitul asta de saptamina caci astept oaspeti
Ce mai mesteresc ... cadoul sotului
Ascult ... Gainile cotcodacint si pasarile ciripind
În casa ...dezastru :) jucarii peste tot si papucei, cea mica se schimba de papuci de 7/8 ori pe zi, de pus la loc nici gind ;)
Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa umblu descult prin iarba si sa admir florile din curtea mea :)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... astept oaspeti si deci merg si pregatirile

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 

10 comentarii:

  1. Ce dragut e jurnalul! :) Mi-ar place si mie, dar nu stiu daca pot sa ma tin de el!
    Ma gandesc ca ai putea sa injumatatesti gramada de papuci...dar nici asa nu cred c-o sa fie mai liber :)
    Imbratisari de departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa, ce mi-ar placea mie sa citesc jurnalul tau! cred ca ar fi boem, poetic, melancolic, profund si datator de idei bune! imbratisari!

      Ștergere
    2. :)
      Te imbratisez si eu, draga Claudia!

      Ștergere
  2. Mariana mi-ar placea sa te alaturi mai ales ca scrii asa de frumos :)sapoi apreciezi detaliile mai bine,eu vad pe mine :D .Da am incercat varianta cu injumatatitul dar daca nui are pe ai ei sii ea pea sorasai sau mai rau ai mei:D O imbratisare calda si tie draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare dragut tot ce scrii! te urmaresc si imi place cum scrii. Frumoasa cartea pe care o citesti si la fel si imaginea impartasita!:)

      Ștergere
    2. Claudia multumesc te cuvintele tale dulci Te imbratisez si o zi frumoasa iti doresc.

      Ștergere
  3. Sa-ti mearga din plin toate!
    Mult spor draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place coltisorul casei si la multi ani sotului! Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine te-am gasit, Taniusa ! Frumos ai descris o parte din ziua ta atat de plina.
    Fa o intrecere cu premii intre fete, cine aranjeaza mai frumos papuceii. S-ar putea sa dea rezultatele asteptate ! :D
    M-am inscris si eu in ”club” si sper ca dupa mine sa mai vina si alte ”femei” invitate de mine.
    P.S. Nu ai putea adauga la ”Comentati ca...” si rubrica ”Name/Adress URL” ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa initiativa acestui jurnal...si frumos si la tine, aici si acasa... copii zglobii, ceaiul aburind, gradina frematand, toate astea alcatuiesc un camin pe care ni l-am dori cu totii :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...