miercuri, 27 februarie 2013

Leapsa - Discover new blogs

Am primit o nominalizare din partea lui Anca, o persoana cu un extraordinar simt al bunului gust si al finetii. Ii multumesc din suflet pentru faptul ca s-a gandit la mine si da, voi raspunde cu draga inima provocarii ei

 
 Leapsa are si citeva reguli. Iata-le: 
1. Numește și mulțumește-i persoanei/ blogului care te-a nominalizat.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde întrebărilor propuse și formulează un alt set de 11 întrebări.
4.  Nominalizează 9 bloguri a căror STĂPÂNE le admiri și care au ca și fallowers un număr mai mic decât 200.
5. Anunță-le acest aspect pe pagina lor.
II. Sa scriu 11 lucruri despre mine? Mie cam greu caci nu sunt o persoana foarte interesanta dar voi incerca:

1. Desi pare ca repet pe Anca si Melly dar imi place si mie la nebunie sa umblu desculta fie iarba,nisip sau ciment din aceasta cauza vara calciile mele sufera mult :)
2. Iubesc linistea dar am si zile ca imi pun populara moldoveneasca  si atunci sa ma vazi cu polonicul in mina invirtindu-ma prin bucatarie :D
3. Imi plac serile linga foc cu ceva lucrare intre miini fie croset sau tricotat si  un ceiut linga mine
4. Imi place sa gatesc  fel de fel de bunatati
5. Imi place mirosul de la tara mai ales in sarbatori unde mirosul de piine calda, sarmalute si pirjoale se amesteca cu mirosul de iarba sau zapada 
6.Imi plac lucrurile traditionale consider ca au o frumusete aparte si emana o caldura privindule, ceia ce in lucrurile moderne nu gasesti
7. Imi place mirosul bebelusilor mai ales dupa somnic :) deaceia imi pare rau ca nu am cum sa le pastrez hainutele fetitelor mele tot cu mirosul lor :)
8.  Imi place mirosul de cafea dimineata desi prefer mai mult sa beau ceaiul
9. Imi place sa dansez, visul meu de mica era sa merg la dansuri populare moldovenesti :)
10.  Imi plac filmele copilaresti  "Amintiri din copilarie" "Veronica, Maria Mirabela, s.a de genul acesta" 
11. Imi place sa ma urc in copaci bineinteles dupa cirese :D sunt si eu un "Nica in pomul de cirese"  :)

III. Indrebarile Ancai:

1. Ce insemana o zi reusita pentru tine?
Imi place cind il bucur pe cineva cu ceva si daca vad ca acea persoana e multumita, in ziua aceia plutesc de bucurie ca am putut face pe cineva sa zimbeasca 
2. Care e cea mai mare distanta pe care a trebuit sa o strabati vreodata? A meritat efortul?
Distanta strabatuta a fost sa plec din tara mea, de la casa parinteasca, aici departe mi-am format o familie si zic eu efortul a meritat din plin
3. Ce te defineste?
Hmm probabil nu ma cunosc prea bine nustiu ce sa zic, dar va zic vorbele sotului care ma cunoaste mai profund " bunatatea si iubirea de familie" 
4. Cum descrii rasaritul soarelui? Dar apusul?
Rasaritul -renasterea si apusul-linistea
5. Ce faci ca lumea din jurul tau sa fie mai frumoasa?
 Incep eu a o vedea frumoasa chear si cu micile difecte
6. Daca ar fi sa fii intr-o poveste, pe care ai alege-o?
Cu siguranta una din povestile lui Ion Creanga :)  Amintiri din copilarie era mastrusnic ca si mine :) 
7. Viata e o calatorie. Care sunt cele mai frumoase amintiri pe care le-ai adunat pana acum? 
Uf valiza de amintirii e supraplina dar cele mai frumoase  este prima imbratisare cu printesele mele
8. Ce inseamna pentru tine frumusetea?
Cind esti linga persoanele dragi tie totul in jurul tau e frumos si verdele pomilor e mai verde si stelele de pe cer sunt mai stralucitoare 
9. Cum alini un suflet trist si incercat?
Il ascult si daca e nevoie si pling cu el, dupa plinsa te simti mai usurat
10. Dintre artele frumoase, care crezi ca e cea mai apropiata sufletului tau?
Natura
11. Cum treci peste o zi "mohorata". 
Dupa cum am zis imi place muzica populara imi puna o melodie vesela si ii trag o hora :)

IV. 11 intrebari de la mine pentru nominalizatele mele:


1.Care e momentul tau de liniste?
2. Cum face sa te incarci de rabdare?
3. Ce este pentru tine familia?
4. Preferi plaja sau muntele? de ce?
5. Ai doua ocazii sa mergi intr-un pelerinaj sau sa mergi la plaja, ce alegi?de ce?
6. In cel mai greu moment din viata ta ce te-a facut sa te ridici si sa continui?
7. Preferi sa ajuti si sa ramii prost sau sa nu ajuti si sa fie bine dar sa ramii cu gindul ca lai putea fi  ajutat?
8. Cind te gindesti la copilarie ce gust te face sa calatoresti inapoi la ea?
9.Preferi un film romantic sau unul copilaresc?
10. Care este cartea pe care ai citit-o cu interes pentru prima data si nu o poti uita?
11. Care e muzica care te inveseleste?

V. Nominalizatele mele : 
Elena
Corina
Liliana's made
Ramona
Diana Elena
Camelia
Liliana
Andreea Tatiana
Laura

2 comentarii:

  1. Buna Taniuso, multumesc pentru leapsa :)).Nu stiu daca am timp sa o fac ( am intrat intr-o incurcatura)o sa-ti povestesc cand ne intalnim.Dar multumesc ca m-ai cuprins in gandul tau! O zi faina sa aveti!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...